Kvalitatīvs pētījums ir panākumu atslēga
Informācija un zināšanas par nozares tendencēm, aktuālitātēm, konkurentu un klientu noskaņojumu bieži vien ir viens no svarīgākajiem panākumu faktoriem. Pētījums ir atslēga, kas ļauj šo informāciju izmantot uzņēmuma pārdomātai un prognozējamai izaugsmei.
Sociālekonomiskie pētījumi
Bieži vien, uzņēmējiem rodas apzināta nepieciešamība atrast problēmas jaunu risinājumu. Mūsu kompānija saviem klientiem, lai iegūtu jaunas zināšanas ar noteiktu vai praktisku mērķi, piedāvā lietišķo pētījumu izstrādes pakalpojumus. Pētījumi tiek veikti, lai sasniegtu noteiktu mērķi vai atrisinātu konkrētu uzdevumu. Iegūtie pētījumu rezultāti pirmām kārtām palīdz risināt problēmas, kas saistītas ar atsevišķu produktu, funkciju, metodi vai sistēmu, vai arī ierobežotu to daudzumu.
Tirgus pētījumi
Pētījums var kalpot arī mārketinga mērķiem. Konkurence kļūst straujāka, pircēji paliek ar vien izvēlīgāki. Kā izcīnīt savu vietu pircēju prātā un makā? Kvalitatīvs mārketinga pētījums atbildēs uz šo jautājumu un palīdzēs ietaupīt līdzekļus reklāmai. Kā tas strādā? Pētījums ļauj ne tikai izprast pircēju attieksmi un vēlmes, bet arī veidu, kā Jūs interesējoša mērķa grupa viss labāk uztver informāciju par precēm.