Biznesa attīstības risinājumi
LV | RU | EN  
Piezvani mums: +371 292 78 695

Pētījumi

Kvalitatīvs pētījums ir panākumu atslēga

Informācija un zināšanas par nozares tendencēm, aktuālitātēm, konkurentu un klientu noskaņojumu bieži vien ir viens no svarīgākajiem panākumu faktoriem. Pētījums ir atslēga, kas ļauj šo informāciju izmantot uzņēmuma pārdomātai un prognozējamai izaugsmei.

Sociālekonomiskie pētījumi
Bieži vien, uzņēmējiem rodas apzināta nepieciešamība atrast problēmas jaunu risinājumu. Mūsu kompānija saviem klientiem, lai iegūtu jaunas zināšanas ar noteiktu vai praktisku mērķi, piedāvā lietišķo pētījumu izstrādes pakalpojumus. Pētījumi tiek veikti, lai sasniegtu noteiktu mērķi vai atrisinātu konkrētu uzdevumu. Iegūtie pētījumu rezultāti pirmām kārtām palīdz risināt problēmas, kas saistītas ar atsevišķu produktu, funkciju, metodi vai sistēmu, vai arī ierobežotu to daudzumu.

Tirgus pētījumi
Pētījums var kalpot arī mārketinga mērķiem. Konkurence kļūst straujāka, pircēji paliek ar vien izvēlīgāki. Kā izcīnīt savu vietu pircēju prātā un makā? Kvalitatīvs mārketinga pētījums atbildēs uz šo jautājumu un palīdzēs ietaupīt līdzekļus reklāmai. Kā tas strādā? Pētījums ļauj ne tikai izprast pircēju attieksmi un vēlmes, bet arī veidu, kā Jūs interesējoša mērķa grupa viss labāk uztver informāciju par precēm.

Pieredze

Aktuāli

Korporatīvajiem klientiem

Darbā ar korporatīvajiem klientiem mēs esam orientēti uz ilgstošu, abpusēji izdevīgu sadarbību.

Augstās konkurences apstākļos, tirgus nosaka nepieciešamību optimizēt kompānijas darbību, paaugstināt efektivitātes un pievienotās vērtības rādītājus, mazināt darba algu izdevumu īpatsvaru kopējā kompānijas budžetā. Korporatīvajiem klientiem mēs piedāvājam ārpakalpojumu iespējas: attīstības plānošana; finanses un investīcijas; finanšu analītika un budžeta plānošana; projektu vadība; riska vadība. Slēdzot līgumu ar mūsu kompāniju, Jūs iegūsiet profesionāļus, kas pēc savas pieredzes apzinās, kas ir patstāvīga uzņēmējdarbība un kādā veidā iespējams to attīstīt tieši Jūsu ieguvumam.